2016-10-19

 
 
Äntligen har denna boken kommit ut, sjukt taggad på att få läsa den! Som jag har längtat haha.
 
Idag är det onsdag och en riktigt grå och ruskig sådan. Sitter just nu med massor av tända ljus och en stor kopp med te. Känns inte som jag gör mycket annat än dricker te och tänder ljus denna hösten. Men allt för att höja mysfaktorn. 
Har börjat ta tag i läsandet i denna kursen. En text avklarades igår och en annan idag. Ska påbörja en bok så smått nu och även ta tag i de där två avhandlingarna som ska läsas. Suck.. Litteraturen i denna kursen är verkligen ingen hitt. Längtar så till vårterminen (om jag nu kommer in) då jag kan få börja läsa saker som intresserar mig och som jag är säker på att jag kan brinna för. Denna kursen blir den sista jag läser på lärarprogrammet så den ska bara klaras av och bli godkänd i (för att kunna få csn nästa termin). 
 
Så nu ska jag krypa ner under en fluffig filt och läsa om mångfalldsfrågor i kulturvärlden, skoj va?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback