Sjuk..

Mycket konserter i Oktober som blev fotade, här är en bild från Warner Drive. som förövrigt var det bästa på länge.
 
Holly makaroner vilka dagar jag har haft. Och inga av de positiva makaronerna om man säger så. Precis som alla andra höstar har jag dragit på mig influensan och är inne på fjäder dagen sjuk. Idag fixar jag dock att sitta upp och har fåt liite pluggat. Tentan är om en vecka och jag har panik rent ut sagt. Så mycket jaginte kan och så missar jag saker för att jag är sjuk. det suger så jäkla hårt. Men inget att göra åt det.. Har precis kollar på det jag missat igår och idag och ska snart försöka förbereda den ena fråga som vi fått ungefär reda på hur den kommer se ut.även om jag bara orkar få lite gjort är det bättre än inget! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback