2017-05-31

10 dagar sen sist märker jag. Har varit dagar med fint vänder, tentapluggande, tur till stugand osv osv. Så har inte suttit så mycket vid datorn om jag ska vara helt ärlig. Knappt något alls mer än för att plugga. Imorgon ligger terminens sista två tentor. Sen går jag på "sommarlov". Eller med andra ord: går på att jobba hela sommaren. Men gött med cash som man säär.. Tar dock en veckas ledigt med den årliga trippen till Norje och Sweden Rock. Årets höjdpunkt som man också kan kalla det! ♥
 
Går in mot ett välfylld veckoslut nu men tentor imorgon, balfotografering, fredagsmys på hemlig plats med Martin, jobb och på söndag rullar bilen mot stugan. Äntligen. Hittar inte ord för hur taggad jag är på swedenrockveckan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback