2017-03-20

Gissa vem som har lyckats bli förkyld.. igen?! Underbart.. helt fantstiskt underbart..Men det hör väll till, lyckas alltid bli sjuk när tentor närmar sig, när man har som mest tid för det helt enkelt. Men har fått en hel del pluggat idag, har strukturerat upp veckan rätt så bra och planerat vad som ska läras och vilken dag. Idag har jag köttat cellen och vävnader hela dagen och känner att det sitter relativt bra. gött..
 
Helgen som var har förövrigt varit trevlig delux. Jobbade i lördags och överlevde snörvlande mina 4 timmar på badet innan jag begav mig mot kusinerna för att underhålla dem några timmar. Sen igår (söndag) var det biotajm och kalasdags. Vi var och såg Skönheten och odjuret, kan vi snacka om hur underbart bra den var?! Love it. Efter det blev det till Burlöv för lite kalasande som sagt innan det blev sushimiddag i Höör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback