2017-03-15

kaousköksbord under pågående pluggning av nervsystemet. Håller på att sammanställa så mycket jag bara kan för att förenkla pluggandet inför tentan nästnästa vecka. Vi har tre föreläsningar kvar innan dess men hade varit najs att bli klar med allt vi haft hittills i alla fall. Skulle egentligen haft en fotografering med då den blev uppskjuten blev det mer tid till att plugga. Ska kötta på någon timme till innan jag beger mig ut i blåsten till martin för lite onsdagstacos.
Tror inte det kommer ske såvärst mycket spännande i livet innan tentan så kommer nog inte ha så mycket intressant om att uppdatera egentligen. men kommer nog något litet inlägg då och då. Typ som vanligt, eh..
Nu ska jag snart ta tag i pluggandet igen, en snabb dusch först sen ska det repeteras kranialnervier..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback