Northern spirit och akupunktur

Beställde saker från Northern Spirit i söndags och redan idag låg de i brevlådan. Sjukt imponerad av den snabba leveransen. Linnet är sjukt skönt och handskarna känns bra också, ser fram emot att kunna testa dem ordentligt. 
Blir nog inte idag dock då jag sitter men en huvudvärk som suttit i hela dagen sen jag vaknade.. Sitter just nu och tjurar för att huvudvärken inte vill släppa för jag hade verkligen velat träna idag.. 
 
Var en sväng till naprapaten för att få hjälp med min nacke och rygg och fick en del bra övningar. Sen knäckte hon och tryckte en del så hoppas det blir bättre snart.Vi testa även akupunktur så det var lite spännande att få testa det. Det var väldigt intressant och allt som hjälper är positivt. Men ska göra mina övningar varje dag och gå tillbaka till min naprapat om ca 10 dar så hoppas hon ser en förändring till det bättre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback