Mål med 2017

Nu tänkte jag precis som alla andra formulera lite mål med året som kommer. Jag vill inte sätta några löften då jag inte vill ha pressen att måste klara av massor av saker därav att jag sätter upp mål istället. Tänkte försöka komma ihåg och göra en utvärdering i slutet av detta året ♥
 
 Vardagsmål
  • I år ska jag ta mig tid att ta hand om mig själv och prioritera mig själv och  göra saker som får mig att må bra och detta involverar flera saker egentligen.  
  • Jag vill läsa mer böcker som inte är kurslitteratur
  • Jag vill grubbla mindre. Jag ska jobba mer på att fatta beslut och släppa saker som jag inte kan göra något åt.
  • I år skulle jag vilja ha ett riktigt kreativt år med nya projekt på olika plan. Jag vill kunna ge mig tid att vara kreativ helt enkelt. Tänkte börja detta med att i slutet av varje vecka göra en sammanfattning av vad som gjorts och detta kräver helt enkelt att kameran är mer. Men jag vill vara kreativ på andra sätt också, vet inte själv än hur dock. 
  • Jag vill lära känna nya människor och arbeta med min sociala kompetens. 
  • Jag vill att 2017 ska bli ett mer spontant år där jag jobbarmed att inte allt måste vara planerat. 
  • 2017 ska vara ett år då jag inte tar på mig mer än vad jag klarar eller vill för den delen. Fokus ska vara att må bra och göra saker jag mår bra av. 
 
 
Träningsmål 2017
 
Detta egentligen utan någon särskilt press, det är saker jag känner är rimliga med en del träning.
  • Träna minst 3pass/vecka och träna för att må bra. 
  • Över 100kg i mark igen.
  • Clean&Jerk 60kg
  • Snatch 40kg
  • Backsquat 80kg
  • Pull-ups med kipp
  • Klara av hand stand pushup
  • Klara av Toes to bars
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback