Lenovo Yoga 700

I
 
I Lördags la jag äntligen in en beställning på en ny dator och idag dök den äntligen upp. Min nya kompanjon ör nu en Lenovo Yoga 700. Är än så länge sjukt nöjd och touch-skärmen är en rolig fines jag nog tror jag kommer ha användning för.
 
Idag var det en kursintroduktion och sedan en föreläsning i kommunikation. Riktigt intressant och bra föreläsare. Vi jobbade i basgruppen efter det med en rapport som ska vara inne på fredag. Har varit en lite halvseg dag då jag dragit på mig en förkylning och halsen ömmar.. Vågade dock mig på en promenad nu på kvällen och det var riktigt skönt att få röra lite på sig. Ska sätta mig nu och titta lite på det vi gick igenom idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback