Känslan att vara helt rätt i livet

Att det kan vara så troligt skönt att känna att allt bara är rätt. Känner mig så otroligt hemma på utbildningen och känner att det är något jag brinner för. Jag vill bara lära mig mer om allt. Känslan att det faktiskt är roligt att sätta sig ner skriva, plugga osv. Att åka in till skolan inte är en pina och kurserna är så intressanta. Jag är så otroligt glad att jag faktiskt vågade tänka av och hoppa av mitt i lärarutbildningen. För inget var riktigt rätt där faktiskt. Inte som det är nu i alla fall. Det känns så bra att inte behöva traggla vidare i något som jag faktiskt inte vill utan att ta steget iväg och på nya äventyr. Nu känns det som att detta bara blev jätteflummigt, men kände att jag faktiskt ville sätta mig och skriva ner hur bra det känns. Det var länge sedan jag kände  mig såhär glad och motiverad till något. Min sprudlande glädje är tillbaka (förutom en överjävligt förkylning som tvinga ner mig i sängen..) Och det är riktigt jäkla najs om jag får säga det själv ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback