Det eviga hostandet..

Nu får det banne mig räcka med denna förkylning som dröjer sig kvar med en hosta som vägrar ge sig. Sådär skoj. Men lika glad är jag ändå eller vad säger man. 
Ännu en skolvecka drar mot sitt slut, har bara lite basgrupppsarbete imorgon. Denna tordag spenderades med 2 stycken 3 timmars föreläsningen, så att säga att man är lite mosig i huvudet vore en underdrift. Men tycker ändå tiden av föreläsningarna springer fram, det är så intressant och jag vill bara veta mer. Får så många "aha" upplevelser hela tiden och kan koppla det till så mycket. Studiemotivationen är verkligen på topp!
 
Nästa vecka ska vi ut på fältstudier och jag ska vara på sjukhuset i Landskrona på medicinavdelning 4 där de har mest stroke patienter och ortoped. Ska bli så roligt att komma ut och se allt vi snackat om dessa första veckorna på riktigt eller vad man ska säga. Synd att det bara är två dar.. men första långa Vfun ligger nästa termin så får se fram emot det istället hehe.
 
Nu ska jag ta och läsa lite artiklar och fixa lite inför morgondagens tur till skolan. Har eventuellt lite bio och lite resturang besök inplanerat imorgon så känns som en kanonfredag som väntar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback