2017-02-13

Äntligen mår jag bättre, huvudvärken är borta och jag känner mig mentalt pigg. Har haft en bra måndag då vi färdigställt en rapport jag känner mig nöjd med och nöjd med att ha mitt namn på. Påbörjat en annan som jag sitter och finurlar på just nu faktiskt. Har även umgåts med Martin några timmar och drällt runt på stan och kollar lite affärer, köpt lite nya kläder inför morgondagens intervju för ett sommarjobb. Ska bli spännande att se vad de har att säga och hoppas på att göra ett bra intryck. Hade varit skönt med ett jobb i hemmakommunen för en gångs skull. Men vi får se :)
Har varit på så allmänt bra humör idag, känns så bra. Imorgon väntar en uppföljning på lite kommunikationsinspeliningar vi gjorde för ett tag sedan. Ska bli skoj att disskutera lite. Ska snart förbereda mig lite inför det också. Är en heldag med pluggsaker idag hehe. Men har en del jag vill få helt klar innan vi åker till Österrike på fredag så jag slipper ha med plugg dit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback