2017-08-20

 Har visst inte varit inne här sedan efter sweden rock. Mer än två månder sen. Hur snabbt har inte denna sommaren gått?!  Lite svårt att greppa att det imorgon bara är en vecka tills skolan drar igång igen och åh så taggad jag är! Har en jobbhelg kvar på sommarjobbet,  men först ska jag vara ledig tre dagar till. Välbehövt med lite ledigt då jag kännt mig väldigt trött veckan som var.  Helgen har spenderats med att fota ett bröllop sen i stugan. Har blett alldeles för lite tid spenderad där i sommar men skönt med en lite tripp nu i alla fall.
 
Ska försöka få ihopa en liten sammanfattning av sommaren senare, men får bli ett projekt för en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback