Fredag!!

Bild från igår när jag och Martin fick för oss att det skulle byggas en snögubbe, man vet ju inte hur länge snön stannar i denna delen av landet så gäller att passa på hehe.
 
Idag är det fredaaag. Yey! Ska redigera bilder så fort de kommit in i lightroom. Är sjukt taggad på att redigera dessa då jag vet att det finns riktiga guldklimpar där. Ska promenera till tåget om 2 timmar för ska in och träna. Fjärde dagen i rad nu ska kan ju säga att jag har träningsvärk precis överallt haha. Tur det blir två dagar vila snart.. men så jäkla gött att vara igång igen. 
    Efter träningen ska jag möta upp mamma i malmö för att chilla runt lite. Ikväll blir det en lugn kväll på soffan mer martin. Får se om man kan hitta på något lite att snacksa på som inte är godis eller ostbågar.. femte dagen utan onödigt skit nu och har inte än så länge varit något större problem så får se hur det går över helgen. Det är lättare att låta bli när man tränat under dagen, man känner helt enkelt inte för det då. men ska inte träna något i helgen så får hitta annat att distrahera mig med haha..
 
Men nu kallar bilderna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback