2016-11-13

 
Tjooohej! 
Idag är det en sådandär söndag man hör om ibland. En sådandär då man faktiskt är pigg och får saker gjorda. Har städat, fixat, tvättat och ätit långfrulle och klockan är bara elva. Energin är på topp och kroppen känns bara pigg. Är inne på dag 7 utan socker nu och den första veckan har gått förvånandsvärt lätt. har inte känt att jag "behövt" något så mycket att jag har fått kämpa med mig själv för att låta bli. Har snacksat på grönsaker och frukt istället. Hoppas de 3 sista veckorna går lika lätt dock har jag mina farhågor inför nästa vecka, men det kommer nog gå fint ändå! :)
Resten av dagen tänkte jag spendera med lite annat småfix, kanske börja kolla lite på en text som ska vara inne om några veckor. Varför inte börja i tid om man nu känner för det typ. Ska även försöka baka något, utan att smaka på smeten. jag älskar smet haha... Får se till att ätit ordentligt innan så jag inte är hungrig i alla fall haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback