2016-11-08

Bild från förra lördagen i brist på något nyare. 
 
Tisdag idag då, dag två utan socker och än så länge ingen abstinens eller något. Var sjukt sugen igår när resten av familjen käkade pepparkaksdeg (!!!). Men det var inte så jag kände att jag måste ha det. Får se hur dagen fortskrider men känner att antigen ikväll eller imorgon kommer det börja bli jobbigt. Men bara att stå emot. vet att om bara en vecka kommer kroppen kännas piggare och om två kommer jag nog till och med börja se lite skillnad. Jag har sjukt lätt att binda vätska så känner mig och har känt mig rätt vätskit eller vad man ska säga de senaste veckorna. Så ska bli så skönt om man kan få det att släppa.
    Idag ska jag träna och ser verkligen fram emot det, var nästan två veckor sedan jag var i boxen sist på grund av att det var sjukt mycket pluggande och förberedande inför redovisningen vi gjorde i fredags. Men nu finns det äntligen tid igen. Får så ont i ryggen rätt snabbt när jag inte tränat så den är rätt kass nu, så hoppas det släpper snabbt nu!! Annars blir jag nog tokig!!
   Efter träningen ska jag fota samma lilla tös jag fotade igår i skogen idag. Vi kände att vi ville passa på innan höstfärgerna försvann helt och det känns som denna veckan antagligen blir den sista för det. Så det ska bli skoj, bara att bylsa på sig några lager kläder så blir det nog finemang! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback