Leva i Nuet

Det där med att ta sig tid att njuta av livet. Det är inte alltid lätt, det finns alltid 1000 saker som behövs göras och som man borde göra. Men ibland känner jag i alla fall att man får lägga allt åt sidan för att bara vara. Igår gjorde jag och Martin tacos som vi gick ut och satte oss och käkade. Vi gick ner till en av skogarna som finns runt Höör och kollade på grodor i en damm. Hur mycket leva i nuet är inte det?! Gör verkligen mitt bästa för att ta  mig tid för mig själv där stressmomenten prioriteras bort. Att inte alltid behöva tänka på tentor, träning inför sommar jobb osv. Allt sådant där man går under om man sysslar med det 24/7. De senaste veckorna känner jag att jag faktiskt blivit bättre på att bara ta det lugnt. Ta saker lite som de kommer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback