2016-03-15

 
Dag två utan socker och med periodisk fasta. Än så länge går det utan problem, rätt taggad på att äta om en timme bara! Inget sockersug alls faktiskt, riktigt gött. Avslutade gårdagen med första spinningen på typ en månad, var så död efter att jag sket i stretshen efter bara för att gå och sätta mig och bli av med illamåendet haha. Det var ett riktigt djävulskt pulspass som var upp i maxpuls och ner igen till vanilg så många gånger man bara han på 9 min. Detta gjorde man i två block och ett block mellan dem med tempoväxlingar. Skoj med dödligt jobbigt. Denna tisdagen började jag med en timmes promenix för att rensa huvudet lite och komma igång ordentligt och känner mig riktigt pigg nu faktiskt. Resten av dagen kommer spenderas med pluggande och eventuellt Yoga i kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback