2016-03-09

Intervjun igår kändes bra, börjar bli bra på det där nu haha. Efter det blev det Tacomys i Höör som avlslutades med lite glass. För idag drar jag igång med inget socker i 30 dagar. Jaa jag vet att det finns socker i det mesta.. Men kommer käka mat som vanligt men ingen fika, godis, glass osv. Kommer gå finemang, hoppas jag i alla fall.

Denna onsdag har spenderats på föreläsning som var helt ok. Bra innehåll, lite små flummiga föreläsare. Sen efter det så hade vi ett riktigt bra möte med Moriskan om den kommande festivalen. Ni har inte missat att jag anorndar festival i maj va? Om ni gjort det ta och kolla in det, kommer bli årets höjdpunkt! ;) 
Nu sitter jag med lax i ugnen och försöker varva ner lite och hitta motivationen till att öppna upp uppgiften som ska vara klar nästa vecka. Skoj, men har hela dagen imorgon som jag tänkte viga åt den. Tog också och panikbeställde tre böcker jag inte får tag i alls så hoppas verkligen de dyker upp typ på måndag. Helst imorgon men det känsn ju överdrivet optimistiskt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback