2016-03-08

Tisdag. Tisdagar har visst blivit mina intervjudagar. Var på en för en vecka sedan. Idag bär det av till Ängelholm för denna. Håller tummarna att någon av dem jag haft/ska ha gått bra så jag inte står utan sommarjobb i år. Tanken med denna sommaren är att spara undan så mycket pengar det bara går till diverse framtidsplaner. Sen så klart förnya garderoben lite och kanske en till tattuering. Vi får allt se. Men först ska man ju få något av jobben! 
 
Men nog om det. har ännu en fundering denna morgon. Tänkte nog ta och dra igång en riktigt sockerdetox, 30 dar utan socker och fika. Är rätt så motiverad faktiskt, ska bara komma igång med träningen igen. hela förra veckan blev vila pga min fot. Men den börjar bli bättre så blir kanske lite träning imorgon faktiskt. Dra igång lite försiktigt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback