2016 - Det där med nyårslöften

Har funderat em del på det där med nyårslöften och jag ser att många andra har gett de vanliga, börja träna, sluta med godis osv osv. 
Men själv är inte riktigt för det faktiskt. I år ska jag njuta mer av livet, jag ska ge mig själv tid att njuta och jag ska göra saker som gör mig glad och lugn. Jag ska planera bättre så jag får stressa mindre. Jag ska göra nya saker och vara mer spontan. Jag ska fota mer och ge mig själv mer tid att vara kreativ. Jag ska seiza den där dagen folk snackar om. Jag ska kolla mer film och läsa mer. Jag ska träna och äta för att må bra. Jag ska vara nöjd med mig själv för den jag är. Jag ska njuta av stunden och ta till vara på.
 
Så jag ska inte lova något som inte går att hålla eller något som är svårt att leva upp till. Jag vill att 2016 ska bli ett år med mindre stress och mer lycka. Jag vill vara gladare och skratta mer. Så låt oss nu fånga den där dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback