Tvåtusensexton

Då var det dags får en liten återblick på året som gått ♥
Ett år med både mycket nedgångar men även sina höjdpunkter!
 
Januari
Äntligen kom det lite snö, även om den bara stannade ett litet tag så fick vi till en riktigt härlig promenad med kameran i detta vinterlandskap.
Fick även äntligen se och plåta ett av mina favoritband från högstadiet, Backyard Babies.
Hade även årets första fotografering.
 
 
 
Februari
Jag var ute på praktik och det var väl redan här jag började fundera ordentligt om jag var inne på rätt utbildning eller inte.
Körde även mycket spinnig, saknar det lite faktiskt och försökte bli bättre på det där med mindfullness.
Var även en sväng till Sälen.
 
 
Mars
Fick äntligen min lilla nya kusin, Theo. 
Firade påsk med kyllingar och massor av mat.
Våren började komma och jag pluggade massor. 
Vi började även komma igång ordentligt med Crankfest
 
April
En månad kameran visst gick varm. 
Vi var ute mycket och njöt av våren.
Jag fyllde 23.
Jag drack vin med Josefi och fastnade ordentligt för Yoga.
 
 
 
 
Maj
Fotade årets första bröllop och hade två andra fotograferingar. Var ute en hel del och vi grillade i västra hamnen.
Pluggade även här otroligt mycket, dock ute i solen denna gången. yey på det.
 
 
 
 
Juni
Vi gjorde saft.
Fotograferade studenbilder och syrran tog studenten.
Fotade även min mosters fina familj♥
Grillade med mina brudar och åkte sedan till Tylösand för utbildning.
Ja visst ja, han med en sväng till Sweden Rock också.
 
 
 
Juli
Detta var nog en av årets tuffaste månader. Jag måde inte bra och var rätt söndrig efter utbildningen. Men fick verkligen vänner för livet där så även om det var två tuffa veckor så ser jag tillbaka med mycket glädje.
Månaden var även fylld med så otroligt mycket glädje.
Min älskade moster gifte sig på en helt fantastisk dag ♥ Helt klart en av de bästa dagarna detta året.
Vi åkte en sväng till stugan och njöt av den enda sommarvärmen detta året.
 
 
 
Augusti
Köpte ny kamera och fotade massor. 
Träffade fina hästar och fikade.
Skaffade äntligen ett kort på mitt älskade Crossfitfabriken. Årets nästbästa val!
Fotade även bröllop i en fin rosa spettskjol. 
 
 
 
 
September
 
Fotade bröllop och lite modellfoto. Så nöjd med den nya kameran och vad vi lyckades med. 
Käkade gott och tränade mycket.
 
Oktober
 
Fotade lite mer bröllop och även syster fick stå framför kameran.
Två superfina magar stod även framför kameran en höstig regning dag.
 
 
November
Det kom liiite snö, vi byggde en snögubbe som någon hade förstört kvällen efter. 
Hade inte alls dokumenterat så mycket alls denna månaden.
 
 
 
 
 
 
December
Va på luciakonsert. Klädde granen och fixade inför jul.
Kom in på utbildningen jag sökt.
Bakade lussebullar och firade Martin med dunder och brak och en hel massa Sushi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback