Första December

Julmusik spelas i högtalarna, kaffet ryker varmt i koppen och ljusen lyser vackert. Bra förutsättningar för att få pluggat. Har snart produserat två av sex sidor text och det känns faktiskt helt okej än så länge. Inte det roligaste ämnet men känns som det ska gå. Om en stund ska jag träffa Linn och i eftermiddag ska jag åka till Martin för lite torsdagsmys.  Det är så himla skönt med en ledig dag ska jag allt säga, var välbehövt. Även om det är gött att jobba och tjäna pengar så känns det bra att läga den tid jag behöver på skolan också. Även om jag snart hoppar av så vill jag göra mitt bästa på den sista kursen så den inte kommer ligge mig i hälarna sedan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback