Gårdagens WOD

Som jag skrev igår var tog jag tag i saken och åkte till crossfitfabriken och införskaffade ett efterlängtat medlemskap där. Drog av mitt första pass där också när jag ändå var där. Detta går att skåda ovan, riktigt skoj och riktigt jobbigt. Glad att den innehöll en del Kettlebells dock, en grej jag har koll på i alla fall. Idag är kroppen lite seg men försökte promenera bort lite av tränignsvärken imorse så det känns lite bättre.
Dagens planer består av en tur till Lund med Martin, tänkte handla lite nya linser och så. Sen till malmö för att riva av dagens WOD. Vet inte om jag kan träna under resten av veckan så vill passa på när jag har tid. Nästa vecka drar skolan igång igen så kommer va mer i Malmö, lite lättare att träna då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback