2015-08-19

Tentan kändes helt okej idag, fick ihopa 7 sidor text och hoppas att jag inte var helt ute och viftade. Efter det blev det hem för några timmar på soffa, softning delux innan det bar av till tåget som skulle ta mig till Ängelholm. Idag hade jag en fotogradering inplanerad med Elinor och Arne. Rusktigt roligt och jag har definitivt fått mersmak, tur man har en likande fotografering inplanerad imorgon.
Fredagskvällen kommer spendera väldigt lugnt med redigerande, kan helt enkelt inte låta bli att börja på bilderna. Sen får vi se vad mer som orkas, ska antagligen köra och hämta mamma efter en Aw i Lund så vi får la se i vilken tid man kommer i säng hehe.. 

Kommentarer
Anonym säger:

Hihi på ena inlägget är ena namnet felstavat och tvärt om på andra ;)
Elinor & Arne så blir de rätt ;)
Tack så himla mycket för bilderna, är fruktansvärt nöjd oxh glad över dem 😘

Svar: hahah slarvigt värre av mign😂 fixar till det sen 😄 tacj själva 😘😘
Rebecca Bendrén

2016-08-20 | 09:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback