Blev tydligen 23..

Tjenarehejsan!
Det var några dar sen sist, sen dess har jag hunnit fylla år, äta tårta flera gånger, byggt en byrå ( eller Martin byggde faktiskt nästan allt) hunnit träna några gånger och lite annat smått och gått.
 Min födelsedag var riktigt fin och välfylld. Började dagen med lite sovmorgon innan föreläsning inne i Malmö vid 11. Sen satte jag mig och födelsedagsfikade med mig själv på EH och försökte få lite pluggat, blev mest att jag läste i min nyinköpta bok om jag ska vara helt ärlig. 
Sen hade jag äntligen tagit tag i att boka in en massage för ett pressentkort jag fick i julklapp så blev en riktigt skön timme där. Man borde unna sig det oftare egentligen..
Sen cyklade jag hem i snöblandat regn, suck. Vad är det med vädret iår egentligen?!
Yoga stod sen på schemat innan det stod god mat, pressent öppning och fika. 
Mycket trevlig dag med god mat och trevligt sällskap! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback