2016-04-18

Minns inte sist jag hade så mycket "vardagsbilder" som jag har som nu i April. Den lilla kameran är emd nästan överallt och lite allt möjligt blir fingat på bild. Roligt att ha lite annat än bara  ha bilder från fotograferingar sparade. 
Men i alla fall, det börjar verkligen bli dags att göra något åt mitt randiga hår ser jag här.. Är sugen på att kapa av det och bleka det riktigt platinablont, nästan så det går mot grått. Men det får bli ett projekt lite längre fram i tiden. 
 
Idag är det måndag igen. Tycker verkligen veckorna bara springer förbi. bara 6 veckor kvar till sommaruppehållet nu. Gissa om jag är taggad på att inte plugga?!
Började denna måndagen med en promenad på rätt exakt en timme, det var soligt imorse men den har gradvis försvunnit kan jag konstatera nu.. Moln, blåst och allmänt höstigt ute. Riktig äkligt och ovårigt om jag får säga det själv. Blä. Är sugen på riktig vår nu så man kan gå i klännigar utan att frysa röven av sig. Är det verkligen för mycket begärt? tror inte det va..
 
Kvällen bjuder på lite Body Combat och en del plugg. Så är väl planen i alla fall, får se hur mycket det faktiskt blir pluggat.. Men har läst en del idag, är nästan i fas med det jag skulle läst till förra veckan nu.. Eh. Yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback