Full späckad torsdag

En timmes morgonpluggande är nu avklarat och ska snart gå till tåget för att träffa Louise för att käka lite lunch. Sen ska jag sitta och plugga på skolan fram tills jag har föreläsning vid tre. Efter det ska jag träffa Martin en sväng och äta middag någon stanns innan jag åker hem och landar i sängen inför morgondagens jobbade. Det där med att ta det lugnt efter man har vatt sjuk finns inte riktigt i min värld. I alla fall inte en vecka innan tentan. Örgh. Fattar inte att denna kursen kan ha gått så snabbt och snart är slut.. Nästa drar igång måndagne efter och håller på in halvvägs i Januari sen är det äntligen äntligen äntligen dags för lite praktik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback