2015-11-29

Har haft en riktigt fin och välfylld helg. I fredags var det soilworks plåtning som stod på schemat men gav mig av direkt hem efter mina tre låtar. Igår var det zumba, lite julklappsletning, mysfika, jobb på badet och sedan plåtning/tittning av Mustasch på KB med päronen och Martin. Riktigt grym kväll som slutade med en snabb pratstund Med Ralf. Idag tog vi en riktigt långfrukost med adventsmys som sedan följdes med en promenad. En harry potter film och sedan adventsfika hos moster med Co.  Sitter just nu och dricker lite pepparkaksglögg och laddar in bilderna på de fem band som har fotats denna helg så har lite att göra nu om man säger så.. Men bara att köra hårt för imorgon efter jobb lär jag då inte orka. På tal om jobb hoppas jag det hinner sluta storma tills dess så att det inte blir rent förjävligt att jobba.. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback