Sol och plugg

Tjanre hej bloggen! Här är det söndag kväll och klockan tickar iväg snabbre än vad jag trodde den gjorde. Har suttit och skrivit klart hälften av en av våra arbeten i denna kurse och det känns rätt gött faktiskt. hade velat skriva lite till egentligen men börjar känna mig lite trött i huvudet så skriver nog klart imorgon. Efter att vi har haft vår tenta i orientering som jag är dödligt nervös över. Men det får gå som det går.
 
Idag har jag och pappa varit en sväng till stugan för att fixa det sista inför sweden rock och passa på att njuta av sommarsolen som tittade fram idag. Sjukt skönt att spendera dagen ute och att få fyllt på energinivån. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, leta upp en kompass och göra mig iordning för morgondagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback