Långhelg

Har haft en riktigt trevlig långhelg som har varit helt fylld med massor av trevliga saker. I torsdags firade vi lillbrosan med hamburgare och tårta.  Jag fick äntligen gosat med min lille nya kusin och kolhydratladdade utav tusan inför fredagens tävlingar.  
 
I fredags var jag och några kursare på Crossfit 360 i Malmö för att köra vår första av våra terminstävlingar som vi ska ha i slutet av varje termin. En riktigt galet jobbig dag som bestod av 4 olika event. Det första var räckhäng, jävarvila och balans på kubbpinne. Det andra var 5km löpning  som kändes riktigt föjrjävliga. Det var galet mycket pollen i luften och hade svårt att andas redan efter halva första varvet. Men lyckades ändå komma in på 27 min..och efter det kom det två maxlyft. Pushpress och marklyft. Lyckades pressa 45kg (halvvägs upp med 50..) och 102.5kg åkte upp i marklyften. Har velat komma över 100kg så länge nu och äntligen satt det som en smäck. 
Efter maxlyften väntade 12 min av 10 kettlebellswingar, 20 armhävningar ochh 30 thrusters som man då körde så många varv man han/orkade. Jag han strax över 4 varc och var verkligen helt död efter.. Men jäkligt nöjd
Direkt efter tävlingen tog jag tåget över till danmark och Bakken för att fira det sista av Andys födelsedag. 
 
I lördags hade jag min första gravidfotografering och har massor av helt magiska bilder som jag är helt tokkär i. Hade så skoj och ska snart sätta mig och redigera.  Efter fotograferingen åkte jag till Höör och Martin och vi hade en rätt lugn eftermiddag/kväll :)
 
Sen idag har jag jobbat 4 timmar på badet och var sedan och fikade hos moster och Co. Riktigt trevligt och nu hhar jag precis landat i soffan. Märkte att jag knappt hade bloggat dennan veckan men kaske inte så konstigt med ett så välfyllt schema :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback