Helgen

En riktigt härlig helg börjar leda mot sitt slut och jag känner mig redo för en ny vecka. Hade en fotografering med Josefi i fredags som jag inte har hunnit börja redigera på men jag känner på mig att det ligger en hel del skoj i den. Fredagskvällen bestod av mat från Max ute på stranden med la familia och sedan en några timmars sovandes/tv tittande på soffan. 
Igår åkte jag över till Martin  för en skogspromenad och lite geocaching men den fick avbrytas alldeles för tidigt pga spöregn. Så tillslut var det bara att gilla läget och knata tillbaka igen. Blev mycket mysandes och god mat istället. Även lite pysslande med gips och tvtittande. Riktigt trevligt! :)
Denna söndag började vi med en riktigt sovmorgon och kattmys fram tills magarna sa att det var dags för frulle. Jag kom hem till K-town för en stund sedan och ska fixa det sista med en text som ska lämnas in imorgon.  Ska även ta och riva av ett sent pass på gymmet för lite mer förberedning inför den kommande fredagens tävlingar. Så ska bli massa Thrusters och pushpressar.. Skoj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback