2015-05-30

Igår hade jag en jäkla huvudvärk nästan hela dagen så fick inte alls pluggat så mycket som jag borde. Blev istället att kolla en hel massa avsnitt av vänner, en liten tur ner till havet på kvällen för att ladda in lite  ny energi och sen en stund på soffan innan jag kröp i säng rätt tidigt.  Idag ska det istället fås mer gjort, ska snart sätta mig och skriva klart det jag skulle gjort igår. Efter det bär det av till Höör för lite chillfestande. Ska bli sjukt najs att få komma iväg och göra något annat än plugga haha. Dock är hela helgen sådan då det ska jobbas lite imorgon och sen grillas med ett par Amerikanare som kommer ner för sweden rock idag. Så måste som sagt hinna lite idag ska jag kan ha en lugn helg haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback