Vfu och sol

Har inte haft datorn igång på flera dagar så det har varit väldit tyst här.. men bättring på det nu. Vfun flyter på bra och jag har riktigt roligt. Känner att jag kommer vara sådär sugen på att åka tillbaka till Malmö högskola när dessa fyra veckorna är klara.. det är ju ute och vara aktiv man vill vara.  Håller på att planera det sista för lektionerna imorgon och det är rätt blandat. Friidrott, styrketräning och handboll. Ser sedan fram emot en ganska lugn helg. Har lite svårt att fatta att efter imorgon har halva tiden av mina fyra veckor gått.. tiden bara springer förbi och jag vet inte alls vad som hände med denna veckan? vart tog den vägen lixom.. 
 
Men förutom att vara i helsingborg på filborna har jag njutit massor av solen. Tar vara på varenda sekund jag hinner när den är framme. Är så otroligt skönt med lite sol och vår. Äntligen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback