Tisdag :)

Godafton alla fina. 
Här sitter jag och har faktiskt fått i mig både mat och glass denna afton så det görs framsteg där. Ska snart hoppa i ett varmt bad i ett försök att få rätt på ryggen och nacken. Så planerar att vara på topp imorgon.
 
Min lektion där min handledare från malmöhögskola gick förövrigt bra. jag hade roligt och det verkade som klassen hade det också, så jag är nöjd. Feedbacken jag fick var bra och en del bra saker att tänka på.Känns så sjukt att jag bara har 7 dagar kvar där nu. Har börjat vänja mig allt för bra vi detta nu haha. Och ser inte jättemycket fram emot att sätta mig bakom läraobänken igen. Men som sagt, bara 4.5 år kvar.. hehe men första terminen och nu snart halva denna har ju flugit förbi och snart har jag gjort mitt första år känns lite uppmuntrande på den fronten. Hoppas bara alla andra åren går lite snabbt :)
 
Nu kallar det där varma bandet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback