Snödroppar

Idag har det verkligen känts som vår och varit hur skönt som helst. Sedan att jag faktiskt har kännt mig frisk och pigg är trevligt det också. Denna veckan har gått så sjukt snabbt och jag har bara en vecka kvar på min praktik nu och det känns lite sorgset faktiskt. Tiden har bara sprungit förbi och snart är det dags för mig att börja med pluggandet igen..  Men sluttjatat om det, var ute en liten sväng och fotade lite vårblommor, bara för att jag kände för att komma ut och få vara lite kreativ. Det var ett tag sedan och det var sådär superhärligt ute :) Har en fotografering på söndag och ett dop  i April så jag hoppas verkligen våren får mer sådant att ge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback