sjukling

Idag är andra dagen jag är liggande med feber och blixtrande huvudvärk som värktabletterna inte verkar vela bita  på.. börjar bli lagom trött på det och rätt så rastlös.  Som tur är äre lite bättre idag än igår så det går på rätt håll. Imorgon måste jag in till Helsingborg och vfun för min handledare kommer och ska kolla på lektionen jag ska hålla.  Så febern måste iaf vara borta, det finns inget annat. 

Jag har precis halvsovit till den första Harry Potter  filmen och satte precis i den andra. Så det är väl så min dag är planerad. Ska snart försöka få i mig liite mat. Vet att kroppen behöver energin men finner ingen aptit.. fysiken vad jag hatar att vara sjuk.. jag är alldeles för rastlös för det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback