Jobb, mys och dans!

Ännu en helg börjar lida mot sitt slut och det har varit en riktigt bra sådan. Igår jobbade jag några timmar på badet och det var riktigt mysigt att få ha lite smågrupper igen, jag sakar det. När jag var klar där tog jag tåget till martin för att göra pizza, kolla gladiatorerna och bara ta det lugnt. Blev en väldigt tidig kväll då jag somnade strax innan elva haha. Men antar att jag var lite trött :)). Denna söndag började också lugn förmiddag och sedan en riktigt rolig fotografering på eftermiddagen med en dansare. Riktigt skoj bilder att ta och har börjat redigeringen så smått. Det var riktigt härligt att hålla i kameran igen för något annat än konsertbilder :)
 
Imorgon är det VFU igen som gäller och nu går jag in på min sista vecka där, som inte ens är en full vecka. bara 4 dagar så gäller att ta vara på dem. Så nu ska jag njuta av de sista timmarna av helgen med redigering och planering av lektioner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback