SWEDEN ROCK!!

Årets fyra bästa dagar är nu avklarade och herre jäklar vilka dagar det har varit. Många band plåtade, träffat härligt folk och drukit solvarm öl. det känns alltid så konstigt dagarna efter sweden rock, nästan lite vemodigt och sorgligt att det är ett år till nästan gång. man glömmer så snabbt hur ont i kroppen man har och hur mycket man fryser på kvällarna/nätterna. Och hur otroligt trött man är när man vaknar upp sista morgonen.  Men allt det vägs upp av allt annat som är fenomenalt bra. Vädret har iår inte varit med oss hela tiden men halva festivalen var solig och härlig i alla fall. Nätterna bjöd på kyla men några 100 lager kläder  överlevede man det.. Knappt..
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva då jag känner att jag har så mycket att faktiskt skriva. Årets festival har varit riktigt bra och bjudigt på mycket.  Bäst i år var Five finger death punch utan tvekan som bjöd på en helt fantastiskt spelning. Tyvärr han jag inte hela vägen fram under deras signering då kön var för lång och de bara hade 30 min. Hade varit så najs om man fick träffat grabbarna också. 
Andra som var riktigt bra iår var: Airbourne, Children OF bodom, ghost, Slash, Def leppard, Hell, Behemoth och Avatar. 
 
Sitter just nu och redigerar bilder och är inne på dag två. Ska snart ta mig en lunchpaus känner jag, har snart suttit i två timmar och börjar bli aningen trött faktiskt. Kommer så klart mer uppdateringar från Sweden rock senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback