Att känna sig otillräcklig.

Iband känns det inte som man räcker till. Att man aldrig är bra nog. Och just nu är jag lite inne i en sådan period, fått två uppgifter i denna kursen och jag känner bara ett så stort tvivel på allt jag gör och lämnar in. Det var länge sedan jag kände mig riktigt bra på något sätt och är verkligen inne i en svacka. Saker som behövs göras om/kompleteras börjar samlas på hög och inget i mitt liv just nu får mig att känna mig duktig. Har inte tränat sen innan lägret och jag har så ont i mina ben att jag bara vill lägga mig ner i fosterställing ibland.
Ska nu sätta mig och skriva klart ännu en text jag inte vet om jag blir godkänd på och har skickat in en annan sådan precis. Ska bli så skönt med sommaruppehåll från att inte känna sig duktigt för jag är verkligen inte på något alls vi gör i skolan nu eller har gjort detta halvåret. Jag var dålig på bollspel, dålig på dans, dålig på friluftslivet. 
 
Oj vilket klagoinlägg detta blev. Men har verkligen  inget självförtroende nu. Känns verkligen inte som jag klarar något och att allt bara går rätt åt helvette. 
 
 
 
 

Kommentarer
Josefi säger:

Men finaste du! Du är så himla bra, glöm inte det! <3

Svar: Aww tack fina du!! ❤
Rebecca Bendrén

2015-06-02 | 11:02:24
Bloggadress: http://brickroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback