2015-07-30

 Halleda då var det snart helg igen och nästa vecka är min sista på sommarjobbet och det känns så konstigt. Helkonstigt faktiskt. Helgen är extremt välfylld och det av HelgeÅfestivalen fredag-lördag och på söndag är det dopdags för lilla Alfred. Så kameran kommer gå på högvarv med andra ord, men det ska bli en riktigt trevlig helg så tror det kommer bli kanon!! jag ska snart ta och packa ihopa allt som behöver följa med till jobb imorgon då jag kör direkt till Knislinge när jag slutar imorgon. Har precis tömt lite minneskort och batterierna sitter på laddning, ska bli så skoj att äntligen få rasta kameran lite igen. Den har legat oanvänd sedan malmö masters och skäms nästan lite för att det inte har blivit några bilder tagna denna sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback