Valet att inte träna

Jag valde att inte åka iväg och träna alls idag. Varför? För att jag inte alls kände för det helt enkelt. Och eftersom jag inte vill ha någon träningshets och känna att träningen ska vara något tvång utan något jag vill göra så var det rätt beslut idag. Så det blev en lugn torsdagskväll hemma istället och jag tror jag behövde det. Kroppen har fått återhämta sig och det ska bli ett riktigt bra pass imorgon förmiddag, tänkte att jag slår ihopa dagens och morgondagens pass i ett stort kalasfredagspass och jag känner mig laddad. blir ett bra sätt att starta en riktigt fin långhelg på som består av kusinmys, biomys och massor av mys helt enkelt. Ser verkligen fram emot det ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback