Lite sol och lite hav

Imorse blev det en tur till Limhamn för en intervju inför ett sommarjobb. Var där en halvtimme tidigt så tog en lite promead vid havet där och njöt av friskluft och solsken. Känner nu när det är grått och tråkigt ute att det var rätt bra att jag tog vara på den lilla soltiden :)
Själva intervjun gick snabbt och det kändes bra, hoppas verkligen på det. Ska iväg på en i Höör på torsdag och även om det är smidigare avståndsmässigt så lät det i Limhamn så bra när hon snackade om det. Så håller verkligen tummarna för att jag kommer få arbeta lite i sommar :)
 
Just nu sitter och håller på att färdigställa mitt arbete som ska vara inne på fredag. Tror bara jag har ett litet stycke kvar att skriva nu faktiskt och det känns bra. Ska fixa det sista på rörelseanalysen också så den kan lämnas in också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback