Helgen och en måndag

Här hade det visst varit tyst några dagar, ber om ursäkt för det men det har inte funnits ritkigt tid att sitta ner med datorn denna helgen.
 
I lördags var det biomys med älsklinge som gällde för att fira 7 månader. Vi kollade natt på museet 3 och den var verkligen kanonbra. Jag har älskat de två tidigare och även denna levde upp till de andra, riktigt rolig.
 
 
Sen igår tog vi en riktigt mysig lång vårpromenad i solen och bara njöt av att det var vår i luften. Sedan blev det söndagsmys med popcorn och lite serietittande. 
 
 
Idag har jag haft rätt kassa föreläsningar som kändes som man lika gärna hade kunnat hoppa över. Menmen, annars har jag haft några riktigt bra och härliga dagar i solskenet. har lapat i mig all sol jag har kunnat få och fyllt på energiföråret. För man vet ju inte när man får se solen nästa gång :) 
 
Har inte blivit av någon träning alls varken i helgen eller idag.. Just nu har jag en dunkande huvudvärk som snart driver mig i säng. Men imorgon ska det markas igen och jag är dötaggad. Tror det blir ett försök på 95 kg allt. För förutom huvudvärken känns kroppen pigg och stark.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback