Fredagsfeeling

gruppeximinationen är avklarad och nu tar jag helg, och en ledigt för övrigt. Ska inte in på skolan igen på ett bra tag. jag ska in och lämna ett papper här nästa vecka annars är den tom. Sedan går jag ut på VFU (praktik) i 4 veckor. Rätt jäkla skönt med lite omväxling faktiskt och jag ser mycket fram emot den. Ser så galet fram emot nästa vecka också, behöver varva ner lite. Även om jag har saker att göra så är det skönt att inte behöva åka in till skolan. Veckan som har varit har inte vatt den bästa och har innehållit rätt mycket irratiojn på diverse saker. Men 5 veckor tills det är dags för aktivt pluggande igen. Så jäkla skönt.
 
Såå nu sitter jag på skolan och väntar på att Martin ska komma in till Malmö och sedan ska det fredagsmysa. Så den där så kallade fredagsfeelingen borde snart börja infinna sig. just nu är jag bara trött, hungrig och lite ner trött. Fick inte med mig någon lunch och det har varit en sådär bra dag. Men den kommer bli bättre nu :) Så dags att rycka upp mig och sitta och slösurfa en stund innan jag ska promenera ner till tåget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback