Från bitter till genomglad

Jag ser mig själv som oftast en väldigt positiv människan och jag försöker ofta hitta något bra att lägga min fokus på. Men idag vaknade jag upp med riktigt tradigt humör och kände mig mest likgiltig inför dagen. Men efter en timme av slösurfande på mobilen så så bestämde jag mig att det fick räcka med att tycka synd om mig själv och ryka upp mig lite. Sagt och gjort, frulle och en liten stund på soffan sen kände jag att det fick räcka med slöande och det var dags att försöka göra denna dagen till en bra. Att jag skulle njuta lite av solen som skiner idag och helt enkelt komma igång. Så nu har jag plockat iordning lite, har öppnat fönstret så jag får in massor av frisk härlig luft och är på ett kanonbra humör. Att det ibland behövs så lite för att vända sitt humör till det bättre, oftast räcker det bara med att bestämma sig och ta tag i något. För mig i alla fall :)
 
Denna torsdagen har jag en föreläsning om värdegrundspedagogik med en riktigt bra föreläsare, men den börjar inte förre än så har en stund till hemma jag bara kan ta det lugnt och fixa med lite grejer. Dagens träning tänkte jag ta ikväll efter de flesta har lämnat gymmet. Har planer på att träna övre delen av ryggen då jag på de senaste veckorna har delat in min ryggträning på två dagar. Ena med marklyft och resten av ryggen någon dag senare. Mest för att jag inte känner att det finns energi att köra allt på en gång. 
 
Nu ska jag sluta babbla här och komma ur min pyjamas och kanske få lite pluggat, eller bara fortsätta plocka lite bland alla grejer som ligger framme! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback