Ett stycke ny blogg

Att skriva det första inlägget på en ny blogg är alltid lite spännande. Bloggade innan på rebeccabendrenphotography.blogg.se men känner inte att det är tillräckligt med foto för att blogga kvar där aktivt. kommer uppdatera där när det har med foto att göra, men allt annat kommer hamna här. :)
 
Så vem är då jag för er som undrar? Jo en 21 årig tjej från Skåne som brinner för träning och allt som har med det att göra. Tävlade i simning när jag var yngre och när jag slutade där tappade jag det mesta av intresset för träning av diverse anledningar. Men för något år hittade jag tillbaka när jag skaffade ett gymkort. Sedan dess har jag varit fast och  tränar nästan varje dag. Förutom en period i sommras/höstast då min rygg krånglade och gjorde rätt ont till och från. Men nu har jag äntligen kommit igång igen, pigg och smärtfri och skyndar långsamt för att bli starkare. Märker redan stor skillnad på bara en månads aktivt träning igen.
 
jag håller just nu på att plugga till idrottslärare så det går ju rätt bra ihopa med mitt träningsintresse om man säger så. Är inne på den andra terminen av tio så har en bit kvar..
 
Vad kommer jag då skriva om här? Allt och inget helt enkelt. Kommer antagligen bli en hel del snack om träning, mat, skola och allt som har med min vardag att göra. Ja lite allt möjligt helt enkelt.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback