Above The law

Vaknade en timme tidigare än vad som jag hade planerat av att solen sken och fåglarna kvittrade. Började dagen att slösurfa lite i sängen och bara njuta av att inte behöva gå upp en. Sen fick ryggen sig en omgång på foamrollern, vill att den skulle kännas helt bra igen då det är marklyft som står på schemat idag. Den varit lite extra "knastrig" i en vecka nu. Men efter en stunds rulland känns den bättre och redo. Fick i mig en brakfrulle bestående av omelett (som är en favorit just nu.. blir lätt några stycken i veckan) och en riktigt vitaminkick av en smoothie. Är just nu livrädd för att bli förkyld så vitaminintaget är högt. Men idag känner jag mig rätt pigg. :)
 
Ska snart ta och göra mig iordning för att åka in till skolan, ska hämta ut rörelseanalysen och sen har vi info inför VFUn som närmar sig. Rätt lagom jobbig dag med andra ord.  Men nog babblat för nu, dags att komma ur pyjamasen och packa ihopa mig :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback