97.5 Kg

Marklyften idag gick riktigt bra. Lyckades med ett lyft på 97.5 kg. Alltså 7.5 kg mer än vad jag drog upp igår. Så det känns riktigt bra. Tror 100 kg inte är allt för långt borta nu :) Det ska nog gå inna  denna månad är slut, eller det ska gå :) Blev även lite chins med gummiband, har ett mål med även chins i år och det är att orka att göra dem utan hjälp.. det ska gå, går bara galet långsamt..
 
Det blev även ett andra pass idag, nämligen ett CX pass med mamma. Massor av magträning och det är något jag behöver och måste jobba mer med. Tycker det är så jäkla tradigt att träna mage så är rätt bra när man kan få in just det på ett gruppass. Blir lite mer motiverande då. Nu ska jag sätta mig i soffan en stund innan det är dags för att sova :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback