Solig fredag

 
Sådant underbart vårväder vi har idag och tydligen ska det hålla i hela helgen. Så idag åker skinpajen på för nu får det allt räcka med vinterkläder!  Har redan varit vaken några timmar även då jag är ledig idag. har varit med mamma en sväng in till landskrona på morgonen och kom hem igen för en stund sedan. Har precis städat och fixat lite och även börjat kolla mer ingående på kursliteraturen till kursen som pågår just nu. Har faktistk lyckats hitta det mesta på skolan bibbla och reserverat det, så så länge allt går som det ska där så behöver jag nog inte köpa en enda bok i denna kursen heller! :) kanske är några som är bra att ha sedan, men får ta det när pengar inte är ett så stort problem som just nu!
 
Jag ska snart ta och fixa lite mer och runt lunch typ ska jag inte till Lund för att glassmysfika med Martin och njuta av våren. ikväll är det konsert och Evergrey som gäller så det pumpas på flitigt hemma i högtalarna.  Ska bli riktigt skoj och jag är taggad.  Ska även ta och göra mitt val av andra ämne idag och det lutar mot historia. Så de kommade 2 åren är det det jag kommer studera och sen de 2 sista går vi tillbaka till idrotten.  Helt sjukt att hela första året snart ha gått. Men tiden går snabbt när man har roligt och mycket att göra haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback