Mark of the triangle

Har haft en sådan där riktigt mysig och bra dag. Vi satte oss i stadsparken i Lund och njöt av solen och hur underbart är det inte att det gick att sitta i bara linne? Love it. Vi satt där och käkade lite, drack kanske någon liten öl och lapade sol.  Efter en stund i Lund fick jag dra vidare till Malmö för att plåta Outtrigger och Evergrey och herre jävlar vilken kväll. Evergrey hade sådant helt fantastiskt bra ljus och bjöd på en riktigt galet bra show. Sådant underbart liveband.  Längtar redan riktigt mycket tills jag får se dem igen i sommar!!
 
Just nu sitter och laddar in bilderna i datorn så jag ska kunna redigera snabbt och smidigt imorgonbitti. Egentligen var tanken att jag skulle sätta mig med det nu men jag orkar verkligen inte.. Så det blir att sätta ett alarm och köra gärnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback